torsdag 14. februar 2013

Søndagens skatter og blogginnlegg nr 100

På fredag så jeg i en salgsgruppe på face at en
skulle gi bort dette 
kule bildet.
Sendte øyeblikkelig pm om at jeg 
gjerne ville ha bildet og avtalte at
jeg skulle hente det
på søndag.


Bildet er fra 70-tallet, innrammet ordentlig på
rammeverksted.

På grunn av åpen løsning i 1 etg og mye vinduer
står bildet nå på boden. Det var større enn jeg trodde.
Må tygge litt på hvor det skal henge, om vi har plass
om jeg skal ta ned bildelistene
over sofaen.
De har jeg aldri vært helt fornøyd med,
men så var det disse hullene i veggen da.
Gruble, gruble...



Han som ga bort bildet lurte på
om jeg ville ha noen lamper også.
Lamper sier jeg aldri nei takk til,
og ihvertfall ikke da
de ser slik ut.


Så heldige meg fikk disse to
massive messing lampene fra 70-tallet.
LAMPELYKKE
Skal bytte ut ledninger,
og kjøpe inn noen fine store lyspærer.
Lampene er ca 50 cm høye så de tåler litt store
pærer.
(skal selvsagt ikke ha skjerm på de)
Husker å ha sett noen 
med hvit spiral på hos Clas Ohlsson.
Så må få somlet meg en tur til Elverum 
om ikke lenge...
Kjenner at jeg virkelig gleder meg til å ta i bruk disse,
det kommer til å bli helt smashing:)

Ble du misunnelig nå?
Eller blir lampene too much for deg?

3 kommentarer:

  1. Så heldig du var :) og lykke til med å finne en fin plass til bildet !Vi har helt forskjellig stil- for vi bor helt forskjellig, men derfor er det så moro å titte inn til deg og se hvordan du har det- for jeg synes det er kult og kunne godt hatt det slik selv- om jeg hadde bodd et annet sted :)

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så herlig at vi mennesker er forskjellige, at vi liker ulike ting og har forskjellige hjem. Hver gang du viser bilder fra kjøkkenet ditt blir jeg misunnelig. Du har det stort men koselig, her er det åpent hvitt og blankt.

      Slett
  2. Så kjempeheldig. Bildet var helt knall. Håper du finner plass til det. D

    SvarSlett