onsdag 27. februar 2013

70-talls blomsten?

Friske blomster er alltid stas, 
nesten like stas som løkblomster.
I sist uke fikk jeg en bukett
nelliker.
Det fine med nelliker er at de kan deles
i det "uendelige" og
spres rundt i huset i
vaser og flasker.

Selv om de har bestemorstuk og
gammel tante stil så
synes jeg de er søte.
Dessuten synes jeg de er litt retro.
Var nelliker som var
vanlig på 70-tallet da jeg var liten.
I hverfall hjemme hos
oss.

Her et lite bilderas fra nellikene 
som står på spistuebordet:






Ooops tiden flyr -
snart sengetid her
Sweet dreams

3 kommentarer:

  1. Jeg likte ikke Nelliker før- men har virkelig fått sansen for de nå :) Så står de lenge- vakker farge på dine :) kul vase...

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! :)

    Nydelige nelliker og flott vase - i like it!

    God lørdagskveld :D

    SvarSlett
  3. Takk søte dere:) Vasen er kjøpt på Nille.

    SvarSlett