tirsdag 19. februar 2013

Retro i vintersnø

Det heter vel ikke retro
når man snakker om traktorer,
men veterean...
Liker retro ordet bedre,
selv om det blir misbrukt til de grader.


"Gårdstraktoren" fra 60-tallet gjør nytten
sin fortsatt.
Blir for det meste brukt til snørydding.
Den har den rette slitte looken. 
Matt lakk og
litt rust her 
og der er tidsriktig
 -
og så matcher den inventaret i huset perfect:)


Bilder fra helgens "investeringer" osv kommer,
men jobber lange dager for
tida - så det fine fotolyset
er borte da jeg er hjemmatt...


Er litt retrostil i grøftekanten også
takket være vår alles kjære
Instagram:)

Kos dere med vinterferie, snø, skigåing osv -
jeg for min del skal jobbe og
pleie strekken i ryggen jeg pådro meg
da jeg skiftet sengetøy i går.
Hmmpfr er visst ikke 17 lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar