søndag 17. februar 2013

Helgens sysler

I helga, dvs fra lørdag til søndag har jeg vært
i by´n (Oslo) med
gode kollegaer.
Vi har kost oss masse med
lunsj på Theatercaféen, shopping,
middag på Friday´s, besøk i Mathallen og hotellovernatting.
Vi har bare slappet av og kost oss.
Ikke noe stress - deilig.
Bildene jeg har tatt med
min gamle Iphone var ikke
mye å skryte
av...
Så deler noen tulipanbilder med dere i stedet.
Kommer sikkert noen bilder
med noen av gårdagens
godbiter (les innkjøp) etterhvert.





I morgen er det mandag igjen.
Ukene flyr.
Det er snart vår.
Herlig.


4 kommentarer:

  1. hørtes ut som en temmelig bra helg! Takk for kommentar hos meg, gøy å finne frem til deg og alle dine herlige loppefunn! Grattis med nytt bilde. ;D

    God ny uke til deg.

    SvarSlett
  2. Så godt å komme bort å slappe av og svi litt penger iblant. Får nye krefter av slik! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Det jeg lager forsvinner ut i gaver ganske fort så jeg rekker ikke å få lagt ut noe for salg. Men er det noe du skulle ha trengt kan det sikkert ordnes :)

    God natt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilbudet, har sikkert 100 par raggsokker - men ønsker meg mariussokker:)

      Slett