søndag 24. februar 2013

Et par nye skatter og påskevær

I dag har det vært fantastisk
fint vær her på øslandet.
Måtte det vare lenge.
Været og vår i lufta får det til å 
krible etter loppis.
Var innom et låvesalg i dag. 
der fant jeg denne fine messingen.


Nå må jeg kjøpe messingpuss.
Litt vel mye irr og flekker,
men tror det skal gå greit og få dette fint igjen.
Den til venstre kan brukes både som vase, og til 
te-lys.
Messinglykke:)

Litt bilder fra i dag:


Sol, blå himmel...


-og varmegrader


Uthuset vårt har sett sine beste dager.


Ved, ved, ved.


"Gubben" min har kost seg ute i dag.

Ønsker dere en flott ny uke:)

1 kommentar:

  1. For en deilig dag! Jeg lever lenge på solrike dager hvor jeg får være ute:)

    Og så heldig du var med messingfunnene- alltid gøy med slike skatter!

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett