søndag 24. mars 2013

Oh, herlige søndag & telefonlykke

Påskesola er på plass
her på østlandet.


Sol inspirer også til
sunne måltider og minner
om at bikinisesongen
forhåpentligvis starter om et par måneder.
Dette var dagens frokost + et knekkebrød med hvitost.
Harryturen jeg hadde tenkt å ta i dag ble utsatt.
Måtte bare nyte sola ute med hundene.
Hvis jeg kjenner veldig godt etter er jeg kanskje pittelitt varm i kinnene:)

I går bare "måtte" jeg kjøpe 
meg ny telefon.
Har somlet med det utrolig lenge, 
men den gamle Iphonen har jo funket.
Den gamle er den første modellen som ble utgitt i Norge,
så den har jeg hatt rimelig lenge.
Så etter jobb tok jeg og snille mannen
en road trip til Hamar.
Rakk Spacevorld 20 minutter
før stengetid. Puhhh.
Så ny hvit og fin telefon er endelig i box.
Bytter abbonement så den kan ikke ringes med før på
onsdag klokken 10, men jeg er oppe å går
på Pinterest, Instagram, Facebook og bloggen.
Har aldri blogget fra mobil før, 
så det skal bli gøy å teste ut.


#nytelefonlykke


Hjemmet vårt er fortsatt lite preget
av påske, må få gjort noe med det.
Skal jobbe både mandag, tirsdag og onsdag, 
så jeg har jo ikke påskeferie enda - noe
som betyr god tid til vask og litt pynt.


Påskeblomstene er ihvertfall på plass.
Det vil si de må sikkert byttes ut med nye før
jeg tar påskeferie.

Rakk forresten hente meg en stol i går,
nesten gratis
skylder giver en six pack med øl.
Bilder kommer.

Ha en flott ny uke,
kos deg masse i påsken uansett hvor du skal 
tilbringe den.
Håper solen skinner på deg og:)

Påskeklem 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny telefon. Frokosten din så god ut. Jeg satt ut en stund i dag. Fin sol, men måtte pakke meg inn i et stort pledd for ikke å fryse. God påske til deg. Gleder meg til å se stolen. D

    SvarSlett
  2. Stilig telefon. Jeg sverger fortsatt til de gamle modellene :)
    Tusen takk for nyttig tips vedr. hjemmelaga såpe. Legger innlegget ditt inn i blogginnlegget, og en link til din blogg.

    God påske.
    :) Inger

    SvarSlett
  3. Gratulerer med telefon :) hva skulle vi gjort uten den...hva gjorde vi i "gamle" dager :)

    Ja det var dumt at du ikke passet på å få med deg noen brune flasker- men det er jo sånn- smaken forandrer seg og slikt...

    Blir moro å se stolen !

    Fortsatt God påske

    Klem fra Monica

    SvarSlett