torsdag 7. mars 2013

Lang frokost midt i uka

Noen dager begynner
jeg senere på jobb.
Da foretrekker jeg slike frokoster...


Liker å kose meg,
og gjør det så sant det er mulig.
Livet er nok av travle morgener...
der frokosten slukes i all hast.


Kokte egg er godt og metter lenge.
Setter eggene på koking mens make-up´en legges.
God logistikk er viktig i alle ledd -
både hjemme og på jobb.


Appelsinjuice er godt og 
sikrer litt av dagens
c-vitamininntak.
Kaffe om morgenen smaker
godt og sikrer at jeg holder meg
våken utover formiddagen.


Kopp & asjett fra Iittala, glass fra Sagaform, serviett fra H&M,
glassunderlag som koppen står på fra Kremmerhuset.

1 kommentar:

  1. Lekkert! Det er viktig å gjøre det fint selv om det bare er "table for one" Litt hverdagsluksus kan man unne seg :) God helg!

    SvarSlett