tirsdag 18. september 2012

Endlig er pulten min på plass

Har vært i harde forhandlinger med Mr Altmuligmann,
og endelig har han gått med på at jeg får "flytte" inn
på nerde rommet hans:)

Endelig er pulten på plass,


men jammen er ikke mannen rask med og spre nerdetingene sine
utover her også.
Mr Altmuligmann mener en retro pult, krever retro elektronikk...
Så det så!


Commodore 64 med tilbehør.



Fikk plassen min tilbake og slik ser det ut der nå.


Tapeten er en kopi av en 70-tall´s tapet.


Lampa betalte jeg altfor mye for på et bruktmarked en gang, nå
den har endlig fått sin plass.





Blyanter i lakkert maisboks.


Pultordner fra 70 tallet kjøpt på loppis for en femmer.
Hadde en slik i orange da jeg var liten.


Tape i fine farger er kjekt og ha.


Ha en fin tirsdagskveld:-)

Klem

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar