søndag 2. september 2012

Dagens kupp

I dag har det gått unna her.
Mr Altmuligmann var i Stavanger og hentet "ny" bil
til meg i går, og den måtte selvsagt
prøvekjøres i dag...
Det endte med tidenes skattejakt-tur.

Var først på et garasjesalg, der
fant jeg denne fine bøtta.


Synes absolutt denne var verdt en
50-lapp:)


Den er godt brukt, men pytt pytt.
Aner ikke hva den skal brukes til enda, men
havner sikkert noen blomster i den.

Så dro vi på Åsa Mart´n, en liten lokal mart´n i en grend.
Der var det noen salgsboder.
 Fant dette søte emaljefatet til samlingen min.

Har ikke noe i denne fargen fra før, så det var ekstra stas.


Det er også i veldig god stand, ikke noe særlig med riper i det.



Denne fikk også bli med hjem + en gammel flaske og noen fruktkniver med teakskaft.


Lysestaken er allerede tatt i bruk.

Så dro vi videre til en auksjon i Våler.
Var ingenting som fallt i smak der, så jeg klarte overtale Mr Altmuligmann
til en tur til en brukthandel på Jømna.
Den er åpen på lørdager og søndager.
Det er flere personer som har stands inne i den gamle nedlagte butikken.
Noen ganger er det "gull" og finne der.
Det var det i dag:)


Fin stettskål i opalinglass.


Selv om jeg ikke er stor fan av bølgete kanter,
må jeg gjøre et unntak her. Denne er bare kjempesøt.


Dette svenske metallbrettet måtte jeg bare ha.
Kostet hele 20 kr.

Og så fant jeg disse fine boksene...


Sukkerboksen er litt bulkete, men de er i rimelig god stand inni.



Er superfornøyd med dagens kupp, ikke ofte jeg gjør så mange flotte funn
på en dag.

Ønsker dere en flott søndagskveld.

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar