tirsdag 11. september 2012

Bildelister over sofaen


Her er det litt av et sammensurium


På grunn av at listen er irriterende lite dyp, så er det mitt
minste stash som har fått plass her.
+ et metallfat fra Lisbeth Dahl som jeg har børstet støvet av.

"Life is Beautiful" wall stickersen er kjøpt på Nille.


Ser faktisk mindre rotete ut i virkeligheten enn på bildene;)


Emalje i flotte farger, og bilde av mitt fadderbarn, som ikke
er så liten lenger.


Mer emalje, både den sorte vasen og kvisten har fått en runde spraylakk.


Digger skiltet til venstre, kule farger og kul tekst.


Vaniljepinner sprer god lukt i heimen :o)


Stoffbiter i rammer, enkelt og greit.


Fine "babuska" dukker.

Si din mening!!
Synes du dette ser helt kaotisk ut?

Kuppet forresten det kuleste skrivebordet på søndag, men pga en 
i overkant kraftig forkjølelse står det fortsatt malplassert i stua.
Må dessuten forhandle meg fram til en plass på nerde rommet
til Mr Altmuligmann;) Bilder kommer bare jeg har fått plassen min og formen er på 
TOPP igjen.

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld.

Klem

Mona

2 kommentarer:

  1. Hallo ;)
    Den bildelista var kjempefin, og de emaljefatene dine er jo helt lekre!!

    God bedring!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk og takk:) Begynne og blir ganske fornøyd med emaljesamlingen min selv og:) Koslig at du la igjen en hilsen:)

      Slett