søndag 25. mai 2014

Nydelig fangst på loppis i går

I går var jeg på loppis på det lokale grendehuset.
Tidligere har ikke dette vært noe å rope hurra for, 
men tenkte jeg fikk ta en tur likevel.
Kom ca 5 minutter før åpning, men jammen var det en bitteliten kø der.
De fleste var fra nabolaget, men mannen fremmerst i kø har gjort meg nervøs før.
Han springer inn veiver rundt, snakker med seg selv og grabber til seg,
nesten så han velter både bord og gamle damer.
Jeg er ganske på hugget selv,
men bittelitt folkeskikk må man ha med seg, selv på loppis.
I går vant jeg :)
Over mannen og alle andre som var ute for å gjøre et kupp.
For 5 kr ble denne min.

LYKKE!!


Fineste Noppa (Dice) 
vase/flaske
designet av Siiroinen Erkkitapio for
Riihimäen Lasi.


Med min svakhet for finsk design var dette et skikkelig kupp.
Jeg har funnet en lik til salgs på en finsk side for 60 euro.. :)
Gøy å finne ca verdien på kupp, selv om de ikke skal selges videre.



1 kommentar:

  1. Gratulerer med kuppet :) Det er moro å finne ut av hvor godt kuppet er !

    Det med å lage mat det kan du- for noen fine pizzaer- nam nam altså. Han mannen din er veldig heldig :) Løk er godt til det aller meste både rå og stekt.

    Ønsker deg herlige dager Mona

    Klem Monica

    SvarSlett