torsdag 28. mars 2013

Påskepynten er endelig på plass

Startet dagen med litt
påskepynting,
så nå er det endelig en smule påskestemning
i hjemmet her og.


Emaloxfatet er stadig med på bilder,
det står som vanlig på spisestuebordet.
De fire messinglysestakene kjøpte jeg for en femmer
(for alle fire) på loppis for et par uker siden.
Må sies å være et skikkelig kupp.


Påskeegget er i metall.
Aner ikke hvor det kommer fra.
Har hatt det hele mitt voksne liv.


Inni egget er det også fint mønster:)


En liten påskehare (fra Søstrene Grene) skaper litt
påskestemning på marmorfatet.


Glitteregg i emaloxskål.
Enkelt og dekorativt.


Har nytt min første påskeferiedag.
Her har det vært strålende sol.
Herlig - håper dagene fortsetter slik.

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. :) Jeg ser av innleggene dine at du også er glad i å finne bruktfunn. Jeg legger meg til som følger hos deg, så jeg kan henge med på om du finner noen skikkelige skatter.. ;)

    Ha en fortsatt finfin påske. :)

    SvarSlett