mandag 25. mars 2013

"Nye" stolen

Ehhh, 
her kommer stolen jeg nevnte i forrige innlegg.
Må innrømme at jeg tviler på at
jeg er klar for å dra 80-tallet i hus.
Følte meg sikker i går, 
men da jeg tok bildet i stad kom tvilen.
Planen min var å la 
2-seteren (den er godt slitt av ene hunden) gå på fyllinga og 
erstatte den med denne
stolen.


Hmm, nå er jeg ikke helt sikker lenger.
Comforten er helt topp,
men så var det designet da.
Er ikke sikker på hva jeg mener om det.
Får prøve å flytte den dit jeg har tenkt da påskeferien kommer.

Dette var stolen alle hjem hadde da jeg var fjortis.
Noen har sikkert beholdt de fortsatt, men mange er nok kastet.
Om et par år er trolig 80-tallet det nye hippe retrotiåret.
Kanskje jeg skal være tidlig ute å beholde denne
styggpene
stolen.
Hmm - tenke - tenke

Kul
eller
stygg?
Tåler din oppriktige mening:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar