søndag 28. april 2013

Tips om fin give-away og litt random bilder

Vil først tipse dere om give-away´en inne hos drudeblaa. 
Tenk å være den heldige vinner
av denne premien.
Meld dere på ved hjelp av
linken under premien:



I dag har jeg vært i Elverum og kjøpt
et objektiv av en koselig dame.
Har lenge ønsket meg et alternativ til standard
18-55 mm som fulgte med EOS´en min.
Dette ble litt tilfeldig,
men føler jeg har gjort et bra kjøp.
Sigma 70-300 mm - 
"paparazzi" og makro muligheter.
Har lekt meg litt og 
viser noen random bilder.


Lille "mus" er klar for biltur.


Tatt gjennom stuevinduet.


Et ensomt gammelt hus står igjen utpå jordet her.
Dette skulle jeg gjerne hatt...


Er jo så glad i å ta bilder av blomster.


Bambi


Mer blomster.



Stemoren står fortsatt inne og venter på mildere netter.


Rakk en liten
skattejakt på
vei hjem...
Bilder kommer senere.

1 kommentar:

  1. Så du fant en skatt likevel- selv om du havnet til skogs? :)

    Ser ut som du har vært heldig med den linsa !

    Gleder meg til å se skatte fangsten :)

    Ønsker deg en herlig dag

    Klem Monica

    SvarSlett