lørdag 21. februar 2015

Lenge siden sist...

Her har det vært stille en 
lang stund.
Grunnen er at jeg har brukt kveldstimene på å lage
og starte opp min egen nettbutikk.
Det her tatt sin tid,
med masse forberedelser.
Jeg har vært med på en samling for 
gründere som heter
"Test din idé".
Deretter gikk jeg på Etablererskole.
Der lagde jeg min forretnigsidé,
den ble siste kvelden presentert for førstelinjetjenesten i distriktet.
Så var det inngåelse av
avtaler her og avtaler der.
Leverandører av varer skulle finnes
og varer bestilles.
Nettsiden skulle utarbeides osv…
Men nå, nå er alt klart og jeg er fra meg av lykke.


Den rosa notatboka jeg har brukt til alle tanker og idéer rundt nettbutikken er full.
I kveld har jeg tatt i bruk denne.
Har nemlig flere drømmer som skal settes ut i livet.
Flere tanker skal skrives ned, ting skal planlegges, struktureres.

Søte Monica bak bloggen Monicaslykke har en giveaway
gående med varer fra meg.
Stikk innom henne og bli med på trekningen.

Nyt helga!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med butikk og måtte alle dine drømmer gå i oppfyllelse :)

    God helg Mona

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Så morro!! Masse lykke til!

    Fortsatt trivelig lørdagskveld.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode ord og omtanke Mona - det varmer <3 Jeg føler meg fremdeles ganske så tom og savner han, men det har vært godt å fortelle det.

    En dag skal vi dø men alle de andre dagene så skal vi leve :)

    Vi er mange som en dag går gjennom det samme...

    Klemmer Monica

    SvarSlett