søndag 7. desember 2014

Innrede med planter...

…er denne månedens utfordring
hos NIB.

Synes selv jeg har verdens
fineste grønne plante.
Den vokser og trives her hos oss..


Planten får bra med dagslys fra de store vinduene våre.
Og linselusa har noe å gjemme seg bak.
Til venstre ser dere snurten av henne,
hun bruker stå der med snuta på vinduet.
Så planten "gjemmer" bort alle snutemerkene hun setter igjen...

Leseplassen har blitt min lille grønne oase.



Jeg elsker å blande gammelt og nytt.
Dyrt og billig.
Da blir det akkurat slik jeg vil ha det.
Noen ganger renner det litt over av nips her,
men slik blir det da man er født med en svakhet for det meste.



1 kommentar:

  1. Var sikker på at jeg hadde kommentert her- men da hadde jeg vel bare lest da og skulle skrive :) :P Går litt unna om dagen. Ja enig- er så fint å blande nytt og gammelt, dyrt og billig- det er kontrastene som skaper stemning og liv ! Finn jobber overtid i helgen- kommer hjem ved 19 tiden, og da har han juleferie. Rørleggeren kommer i morgen tidlig og her er kjøkkenet tomt. Alle underskap og benk og vask må opp i dag og jeg har lovet bort at jeg skal ha med pinnekjøtt og kålrabistappe på julaften- neida finnes ikke stressa :)

    Håper alt er bra hos deg !

    Ønsker deg en riktig God Jul Mona - kos deg :)

    Juleklemmer fra Monica

    SvarSlett