søndag 7. september 2014

Septemberutfordring hos NIB

For første gang slenger jeg meg med på
NIB sin utfordring.

Temaet passer meg perfekt.
#likebrabrukt
Hjemmet vårt er en salig blanding av gammelt, nytt, billig og litt dyrere ting.



Bildene jeg viser er tatt i gangen.
Den grå stolen ble med hjem fra auksjon for mange år siden.
Den ble først malt blå, så hvit og nå er den spraylakkert grå.


Emaloxbollene er noen fra samlingen min.
Kleshengeren er kjøpt brukt i en salgsgruppe på facebook.
Skjerfet er kjøpt på finn, solbrillene på salg, ringblomstene er fra hagen.


Tøyvesken kjøpte jeg på et flyttesalg i nabobygda.
Var der for å hente en krakk.
Men klarte ikke reise fra denne.




3 kommentarer:

  1. Fine bruktskatter hos deg.
    Flott bidrag - lykke til!

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Lykke til og håper å se deg i galleriet- da skal det stemmes :) Takk for koselig hilsen inne hos meg og ønsker deg også en herlig og fin høst uke- tror sola kommer nå snart :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, grått og gult sammen er virkelig lekkert!
    Tusen takk for fin kommentar på mitt bidrag :)

    Lykke til i utfordringen og ha en super dag :)

    SvarSlett