torsdag 27. februar 2014

Noen ganger er det all right...

…med verdens enkleste middag.
Eller med rester fra gårsdsdagens middag til lunsj.

kokt pasta
strimlet skinke eller stekt bacon
stekt løk 
kokt broccoli
chili
tomat

Røres sammen i en panne.
Skiver med ost legges over.
Jeg strør tørket chili på toppen.
Hot mat er godt :)
Legger på et lokk og setter på middels varme.

Simsalabim.


Hvis jeg spiser det til lunsj på 
jobben så varmer jeg det i microen.
Går helt fint.

Ingredienser kan legges til og fjernes etter som 
hva som finnes i kjøleskapet.
Alt smaker bedre med smeltet ost på toppen.
Enjoy!

1 kommentar:

  1. Du er god på å lage mat :) ser godt ut.
    Nå skal vi spise hot kylling her- hel kylling i panna sammen med rotgrønnsaker inn i ovnen. Rubbet kyllingen med chili/aprikos krydder. Det ble hot når jeg prøvesmakte. For se om det komme flammer ut av munnen snart :)

    I morgen skal vi til Fredrikstad i bursdag til stefaren min og på søndag skal vi kino og se på Tingeling og sjørerøverfeen :)

    God helg Mona

    Klem Monica

    SvarSlett