lørdag 8. februar 2014

God helg fra meg til deg

Det er godt med frihelg,
selv om kalenderen nesten er fyllt til randen av skal ditt skal datt.
Så skal jeg ta meg tid til å nyte fine blomster



Og forhåpentligvis få tatt noen bilder i dagslys.


Mysfaktoren i stua skal være høy når vi er hjemme.
Dette er siste rest av julepynt, tror ratt den skal få henge til sommeren.


Jeg skal bruke en del av overskuddsenergien min på MiaMoff.


Har også en pitteliten bunke nye uleste magasiner.
Disse her er lest og venter på nye hjem :)

God helg -
kos deg masse :)

1 kommentar:

  1. Kos deg og nyt frihelgen :) Regner med at Mia er overlykkelig over all oppmerksomheten. Her går det i OL om dagen- Finn måtte ha på vekkeklokka i dag får å få kommet seg ut å lufta Leo før det starta på tv. Ja ja :) Jeg er vel sånn midt på tre interessert.

    Ønsker deg en nydelig dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett