søndag 19. januar 2014

Kameralek i gangen

Har hatt en finfin helg med masse "lek" med kamera og 
lek i snøen med hunden.
Har nesten bare gjort ting jeg koser meg med,
som baking, lesing, foto, puslet i huset, fått masse frisk luft,
vært ute i dagslys, hatt besøk av koslige mennesker, gitt bort lampa alle synes var stygg++

Har tatt noen bilder fra den innerste "gangen"
herfra er det åpent inn til kjøkken og stue.
Veggen fungerer som en her stopper kjøkkenet vegg:)


Vasen har blitt lekk, så den funker nå kun til tørkede blomster, les ugress..


Plukket disse i dag, de stakk opp gjennom snøen i grøftekanten


Får aldri nok armbånd eller


solbriller..


Hmm, ikke noen tegn til at det bor en mann i huset her.
Hans ting har jeg stappet ned i skuffen…. 



Til venstre henger kikkerten,
man blir jo nysgjerrig av å bo på landet…
Neida, men den blir hyppig brukt da det går elg, rådyr osv på jordet.


Favorittparfymen min fra D&G,
kjekt at den er lett tilgjengelig.
Daisy står der på grunn av at flaska er fin


Ønsker deg en finfin ny uke.

1 kommentar:

  1. Godt å se flere som har mengder med solbriller og har Daisy jeg også :)

    Fine bilder med ny linse !

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett