lørdag 28. september 2013

Har gått bananas med kobberspray

Kobberprosjektet mitt startet egentlig tidlig i sommer,
men pga alt finværet så ble det gitt f... i det som skulle skje på interiørfronten inne og sola ble nytt istedet.
Dette var absolutt rett prioritering,
men nå som høsten plutselig kom for fullt er det på tide å
ta tak i gjemte og glemte prosjekter.


Ymse ting har fått seg et par runder meg kobberspray.
Fatet laget jeg adventsstake på et år, det er et lysfat fra Plantasjen.
Vasen var hvit og stammer fra loppis - jeg kjøpte en pappeske med slike.
Lysestakene er fra loppis og opprinnelig i messing.
De var ikke spesielt fine lenger og hadde blitt puttet på boden.
Ugla fra Søstrene Grene og pompomsen fra Ebay er fortsatt svarte... ;)





Ikke helt perfekt er helt perfekt for meg.



Varer denne blomsten evig?
Den er fra jeg var på bukettkurs tidlig i september.


Lysestakene fra Ikea har også fått en runde med spray,
har flere slike som nok får ny farge.
Vase fra brukten og ugle fra Bloomingville.


Synes kobberfargen ble skikkelig fin
og kjenner jeg klør i fingra etter å spraye mer....


4 kommentarer:

  1. Så lekkert. Mye blankere enn den sprayen jeg kjøpte. Hvor har du fått tak i den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Sprayen har jeg kjøpt på den lokale Fargehandelen (tror kanskje den er medlem av Fargerike). Den heter Carat decoration & art chrome copper.

      Slett
  2. Hvis det er oktoberbergknapp du har der så står den til du er lei :) den blir rosa etter hvert om den får utvikle seg- i hvert fall i beddet ute. Det er en flott høstblomst !
    Supersmart med spray. 100 prosent enig det ikke perfekte er helt perfekt :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  3. ooo kjempefint med kobber. Det har jeg aldri tenkt på, må nok kjøpe meg en sånn spray. Har sprayet alt her med sølv og svart.. må ha litt annet også..

    Fortsatt trivelig søndag :)

    SvarSlett