mandag 8. april 2013

Spisestua

I ettermiddag har jeg 
tatt noen bilder fra
2-seteren i retning spisestua.
Med åpen løsning synes jeg det
er vanskelig å ta bilder av rommet.
Som oftest gjør jeg det jeg liker
best, knipser nærbilder av detaljer.


Spisestua kjøpte jeg på garasjesalg for 
tja ca 10 år
siden.
Planen var å bytte den ut da vi flyttet
hit, men den ble med på flyttelasset og
står her enda.
Den er jo helt i min stil.
Liker jo teak over middels godt,
og det enkle designet fra 60-tallet.


Kommoden med speil i bakgrunnen er jeg klar for å selge.
Må bare finne det optimale skapet først.


Hmm, kanskje på tide å tone ned messingdilla pittelitt.
Er mye gull og glam i bakgrunnen der...


Emaloxfatet er med.
Det står nesten alltid på samme sted.
Jeg er bare så glad i det fatet.
Hmm emaloxkjærlighet...
Elsker den orange fargen.


Lille "gubben" min er med.
Ikke alltid så lett og vite forskjell på
seng og gulvteppe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar