søndag 6. januar 2013


Elsker søndager.
Da kan jeg stort sett gjøre som jeg vil.
I dag ville jeg forandre
litt på fargene
i interiøret.
Noe som førte til både tørking av støv
og rydding både her og der.
Synes faktisk det er
gøy og svinge støvfilla
da jeg ikke gjør det for at jeg må.



Disse grønnfargene
sammen med gull, sort og hvitt
blir aktuelle her hjemme en
stund framover.



Grønn vase fra Keiserne (http://www.keiserensnye.no/), 
forresten min favorittnettbutikk.
Den lysegrønne vasen har sett sine beste dager
og måttet ha et møte med limtuben.
Perlene stammer fra øredobber kjøpt på en bruktbutikk.
Bolle fra Cathrineholm og orange Emalox fat kjøpt på loppis.

Hvilke farger er dine favoritter nå i januar?

Har også lastet ned Picasa i dag.
Derfor jeg plutselig tråkker til med
bildecollager.
Mulig det blir fler av de framover,
Blir lett hekta på nye ting...

Nyt det som er igjen av søndagen 
-
det skal jeg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar