søndag 30. september 2012

Tror den firbeinte "gubben" min har klikka..

I hjørnet på pulten min står disse
2 søte gummidyra.


(Bildet er tatt etter at leken var over, 
derfor er grisen full av hundehår)

Kameraet lå rett ved siden av meg etter
gårskveldens blogging.
Så jeg rakk og knipse "gubbens" påfunn.


Plutselig forsvant katten... Han sto lenge og peip
så tok han den.
Men det er Daisy som er sjefen her så hun tok den fra ham med
en gang.
Nå er det ny pipereunde...


Nå fanges grisen også.
Det er vanligvis ikke slik her  i huset at hundene får drive
som de vil, men dette var såpass komisk så vi lot dem holde på...


Nå har Daisy snopset grisen også:)
Hun har en seng under pulten til Mr Altmuligmann,
der er ligger de trygt.
Hun har alltid vært helt vill
etter ballonger, gummistrikker, gummileker osv.


En slukøret "gubbe" har tapt dagens "fangst".

Gummidyrene er nå plassert på øverste hylle
og der kommer de til og bli en stund.

"Gubben" er nå 8 1/2 år og Daisy er 11.
De har tydeligvis beholdt barnet i seg.
Det sies at hundene blir som eierene...

Ha en fin søndagskveld:)

Klem 

Mona

4 kommentarer:

  1. He,he så morsomt!:)"Gubben" og Daisy..så morsomme navn..jeg tror også at hundene blir litt lik på eierne!;))Hilsen fra to og firbeinte i Humlehagen!:):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hilsen:)
      "Gubben" lyder navnet Nero, men jeg bruker og kalle han for gubben min når vi koser. Han kommer og legger hodet i fanget da han vil kose... Han er en morgenfugl også, det må han ha etter tidligere eier. Mr Altmuligmann fikk en telefon 2 timer før han skulle få sprøyta si, slik havnet han her hos.

      Slett
  2. Så utrolig koselige bilder av de firbeinte:)
    Ser at den ene heter det samme som den schæfer hunden som jeg hadde, Daisy.
    Savner henne ennå og da er det snart tre år siden hun måtte gi tapt for sykdom og ble nesten 11 år.
    Min beste venn noen sinne og det har ikke blitt noen ny hund etter henne.
    Bloggen ble da oppkalt etter henne også, det var enda mens vi hadde henne selvsagt:)
    Så heldig som kan kose deg med disse:)
    Ha en fin kveld
    klem sissel

    SvarSlett
    Svar
    1. Trist da dyrene dør, eller må avlives. Man knytter utrolig sterke bånd til de, så det er mange følelser som blir satt i sving og et stort tomrom da de blir borte. Fint at du har oppkalt bloggen din etter hunden:) Det er utrolig mye kos med disse to, og til tider vedlig livat her.
      Takk for koslig tilbakemelding.
      Ha en fortsatt fin kveld du og:)
      Klem Mona

      Slett