fredag 28. september 2012

Dagens Cathrineholm funn

Har ferie noen dager nå,
og har derfor kunnet brukt fredagen til bare kos.
Var først en svipptur i Charlottenberg med mamma,
så dro jeg til Våler på skattejakt.
Har aldri vært i denne bruktbutikken før, 
men kommer sikkert til og bli god kunde der.

Fant disse skattene:


Har lett etter en slik bolle lenge, og har
endelig funnet meg en til en grei pris.


Betalte 50 kr for bolle og dette lille fatet - lykke:)


Fint


Det blå hadde jeg fra tidligere,
så nå "må" jeg lete etter slike i flere farger.


Måtte også ha med dette fatet hjem.


Litt misfarget, men pytt pytt. Har en bolle i samme farge fra før.
Og så fant jeg denne kaffekjelen i samme farge:


Denne har også hatt sine glansdager.
Den er nesten perfekt utenpå, men den er veldig misfarget
inni. Har blandet 50/50 klorin og vann, skal la det
stå over natten og krysser fingrene for at den er hvit og fin i morgen.
Lokket er veldig rustent, så tviler på om jeg kan bruke kannen noen gang,
men den er fin til pynt uansett.

Fikk dette søte armbåndet i gave av den koslige damen som driver butikken.


Dette kommer jeg til og bruke masse, jeg elsker armbånd og perlene
er kjempefine.
Hadde også en veldig hyggelig og interessant samtale med
 damen i butikken:)
Hun kommer garantert til og se mer til meg.

Ønsker dere en flott fredagskveld.


Klem

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar