onsdag 19. november 2014

Ekornes stressless


I mars 2013 ble jeg den heldige eier
av en grå Ekornes stressless.
Den stjal min samboer med seg opp i 2.etg og den fungerer nå som
gamer stol.
For ca 3 helger siden fant jeg en til,
i fint brunt skinn til salgs på en lokal facebook side.
Jeg bøy raskt en 100 lapp, på HBO kr 50.
Fikk rask feedback fra selger om at stolen var min.
Lykke.
Ikke nok med det, da jeg kom for å hente stolen så fikk jeg den.
Snille damen :)
Jeg ble så glad, selv om jeg skulle betale så lite.

Så nå er jeg den heldige eier av 2 eksemplarer av
norges neste klassiker.
Om 5 år vil "alle" ha en slik.
God kvalitet og verdens beste sitteegenskaper.
Finfint.
Føler meg veldig heldig.


Brunt skinn og kobber = vakkert
Det lille bordet kommer etterhvert til salgs i min kommende nettbutikk.
Den store planta har jeg kjøpt på Kiwi,
den er jeg så fornøyd med.
Vokser gjør den også :)

1 kommentar:

  1. Ja der sier du noe- om fem år vil alle ha en slik :) Så bra du var så heldig med kjøpet.
    Regner med at det smakte med julemiddag- jeg har ikke testet den ennå i år, men Finn har fått i seg to allerede.
    Føler jeg er skikkelig tåke hode om dagen så godt med bekreftelse på kjøkken hette og gull valget mitt :) Her drukner jeg nesten i gråsekker og pappkasser, men godt med alt som er pakket. Baker oste og skinkehorn nå- får ryddet i mel skuffen og veldig greit å ha slike i fryseren i de hektiske dagen vi får og har nå. Jeg tenker at vi kommer i orden til jul og at alt er mulig og Finn sier- vi blir aldri ferdig til jul, dette går ikke. Nå håper jeg han holder munn og tar det som det kommer :) Så slik går dagene her.
    Ja det er en bra pris på den ovnen- med plate toppen som har induksjon med broovergang ( hva det nå vil si) så ble det ca 9200 kr. Tror jammen elektriske ting har blitt billigere de siste årene.

    Håper du har det bra og ønsker deg en fin helg og fine dager Mona :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett