søndag 13. april 2014

Årets påskepynt på lavbudsjett


Årets påskepynt er skikkelig lavbudsjett pynt.
Siden jeg ikke er stor fan av påskekyllinger så får vi
klare oss med noen egg :)


Her er utgangspunktet, 
noen glorete plastegg kjøpt på salg på  Överskottsbolaget 
påsken 2013.

Sent i går kveld fikk jeg ånden og tid til
å finne fram malepensel og akrylmaling
fra Søstrene Grene.


En runde med maling var alt som skulle til.
Malte et pappegg i samme slengen.
Det har desverre blitt slik at ting jeg gjør havner
ofte først på Instagram.
Følg meg gjerne der:
@monaskadsberg 


Rosa nylontråd fra Panduro kan brukes til det meste.


Vasen er min favoritt for tida,
kanskje fordi den er siste interiørinnkjøp.
Den kommer fra MagnorGlassverk og heter Graf.
Funksjonell som helst, bare å snu den så er det lysestake.
Ting med flere funksjoner likes her i huset.


På grunn av pollenallergi vil jeg ikke ha friske kvister.
Fant noen tørre som jeg sprayet uvørent med
hvit lakk for hvitevarer.
Den er helt matt og dekker slik passe dårlig. 


Bittelitt påskestemning har det blitt i stua.
Får snike inn litt mer etterhvert.
Skal jobbe til og med onsdag så 
er ikke i noe særlig påskemood enda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar