søndag 1. desember 2013

1. desember….

-og 1.advent.
Minimale tegn på vinter ute.
Jeg har fallt av en eller annen plass.
Mangler førjulsstemning og var dårlig forberedt på at vi skulle tenne adventslys i dag.
(flaut - rødmer)
Etter en liten leteaksjon fant jeg til slutt 4 like lys :)
Ganske rart at det skulle være et stort prosjekt, for jeg har da lys både her og der…
Det vil si jeg hadde kjøpt inn lys for lenge siden i både kobber og gull.
- Men de ble så feil i disse her:


Som jeg kjøpte på romjulssalg hos Keiserne i fjor.
Enkle, fine stjerner i keramikk fra danske Aspegren.
Sammen med en emaloxskål, 
med gamle julekuler fra Ikea kom jeg greit ut av det til slutt :)


Alternative adventsfarger.
I like :)




Disse ble også tatt ut av kjøkkenskapet i dag.
De mest andvendelig koppene som finnes.


Fin kveldshimmel :)

1 kommentar:

  1. Moro med forskjellige adventsstaker fra år til år :) husker når jeg gikk på skolen laget vi en av en kleshenger....

    Ønsker deg en vakker dag

    Klem Monica

    SvarSlett