torsdag 21. november 2013

"Nytt" fint fat

Fant dette fine fatet på en lokal kjøp/salg side på facebook.
For hele 15 kr ble det mitt.


Lykke :)
Med min svakhet for orange, ble dette en kul detalj.
Husker slike fat fra jeg var liten.
Så de fasinerte meg allerede som barn,
husker faktisk veldig mange interørdetaljer fra barndommen :)


Fatet står nå på spisestuebordet 
sammen med andre bruktfunn fra samme dame på samme facegruppe.
Ingenting er kjøpt samtidig.
Tilsammen har jeg betalt 35 kr for disse tingene.

1 kommentar:

  1. Det var en veldig ok pris :) heldige deg.

    Joda var på shopping men ikke storshopping. Var mest forbruksvarer fra Vita og blomster og fuglenek Plantasjen. Mat til Leo og ja jeg kjøpte gull :) Altså noe gullstøv til å pensle eller strø over kaker til pynt- det blir jo artig hvordan det blir.

    God helg Mona

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett