søndag 2. desember 2012

Ikke helt adventsklare her i huset...

Våknet tidlig til
sol og 14 minus i dag.
Har vært masse ute,
herlig rein, frisk luft.
Tok med kamera på tur,
men det var tomt for strøm :(


Adventsstaken står til tørk.
Fant denne i en bruktbutikk i går, 
den var knall rød.
Etter noen runder med lakk er den nå svart, blank
og fin, men ikke tørr...
Dum som jeg var hørte jeg på Mr Altmuligmann og lakket
i kjelleren. Der er det ganske kaldt nå, så lakken tørker alt for sakte. 


Lysene ligger ihvertfall klare.
Er spent på om jeg takler
dette gullinnfallet mitt,
eller om jeg ender opp med hvite lys før jula er her...
Hvilken farge har du på lysene i år?


Sprayet en vase også,
må jo ha noe gullstash som matcher lysene.
Kjøpte i vår en hel eske med slike vaser -
12 stk (+ mye mer) for 100 kr.
Den ble ganske snasen i ny drakt,
men står også til tørk...


På trappa er det
bittelitt adventsstemning
med lilla lys i
Norgesglass:)

God første søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar