torsdag 3. juli 2014

Gavmilde snille damer og fint nytt nips

Viste i et tidligere innlegg mitt nye fine
spisebord fra Hay.


Da vi kom hjem med bordet manglet beina.
Etter en telefonsamtale med en hyggelig dame på Zanz i Lillestrøm
avtalte jeg at vi skulle hente de dagen etter
(hvis ikke så kunne de sende dem i posten).

Som plaster på såret fikk jeg velge meg noe fint.
Jeg valgte da det grå Kaleido fatet fra Hay,
snille damen i butikken ga meg det orange også :)








Fant denne fine elokserte vase på en salgsside på facebook.


Den har glassbunn, fantastisk fin detalje.


Da jeg hentet vasen og noe annet småtteri jeg hadde kjøpt,
fikk jeg denne fine keramikkvasen på kjøpet.
Jeg ble så glad.
Den er så fin.
Og passer så fint sammen med mine andre fine nye og gamle skatter.

Føler meg heldig! :)

Og er du i Lillestrøm, stikk innom Zanz -
der er det mye fint :)




1 kommentar:

  1. Flaks i uflaksen da :) Det var nydelig med den hvite blomsten til det oransje og det grå fatet under der igjen.

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett