mandag 20. mai 2013

Pastasalat til lunsj i morgen yammi

Har kokkelert litt i dag.
Sjefen skal ha en liten samling ledere
på overnatting på sommerstedet sitt.
Glad som jeg er i å lage mat,
sa jeg at jeg gjerne kunne
lage en pastasalat...
-og så tenkte jeg at damene på jobben
har sikkert lyst på
slik salat i lunsjen i morgen de og...
Så da lagde jeg tre rause boller.


Ingredienser: rømme, majones, pasta, skinke, vårløk, rødløk,
hvitløk, litt hakket sylteagurk, mais, bacon.

1 beger rømme + en pose majones passer til ca 6 personer.
Da bare putter jeg oppi slik passe av alt....
Var forsiktig med hvitløken i den vi skal 
spise på jobben i morgen....


Har selvsagt prøvesmakt litt i kveld :)


1 kommentar:

  1. Tror vi liker akkurat samme type mat for digger all maten du deler med oss :)

    Nå sitter dere sikkert å nyter denne gode salaten, nam nam !

    Ønsker deg fine dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett