onsdag 1. mai 2013

Orange detaljer og en liten skatt fra dagens loppis

Dro avgårde på loppis/auksjon
i dag på selveste 1.mai.
Var ute i god tid
og smugtittet på vinduene til loppisteltet.
Så lite gull, og innså 
også at noen av sjelene der var
mer ivrige og entusiastiske enn meg.
Fyren som sto først i kø,
begynte å prute 10 minutter før
"dørene" ble rullet opp.
Noe jeg synes er utrolig smålig 
da alle tingene kostet 5 kr pr stk.
Etter en runde i loppisteltet
 snuste jeg kjapt gjennom 
auksjonstingene,
men vendte nesa raskt hjem...
Med bløte sko og kalde føtter -
(for tidlig med Converse)
Alt jeg kjøpte var denne lille søte vasen i keramikk.


Synes absolutt den er verdt en femmer.
Inspirert av orangefargen,
begynte jeg å flytte litt om på ting da jeg kom hjem.
Noe som resuleterte i at jeg måtte frem
med støvfilla...


Stringhylla fikk en liten "ommøblering".
Digger disse krukkene - kjøpt på en en retrosalgsgruppe på face.


En liten emalox skål,
spraylakkert Ikea vase,
vase til venstre kjøpt på brukt/antikk-messe på Vikingeskipet
for en liten evighet siden.
Og lille søte bambi.


Ble veldig spenstig og veldig
orange,
men jeg liker det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar