torsdag 29. november 2012

Kveldstur til Eidskog lys


I kveld har vi på jobben
hatt jentekveld på Eidskog Lys


Fantastisk herlig og shoppe i 
"stengt" butikk.


Her var det rikt utvalg i flotte venninnegaver.


men så ble det


først en veske til meg selv,
og så


en gaupepute til meg selv +


noen glamorøse gull lys pluss litt til.... til meg selv.
Gull er forresten hot i interiøret for tiden.


Her finnes lys i alle farger, nyanser og fasonger.


Juletreinspirasjon - rødt eller
hvitt?



På "bakrommet" fikk vi servert spennende juletapas:)
Spiste årets første ribbe, julepølse og juleskinke.
Yammi:)


Detaljer fra bakrommet:


Sikkert den kuleste komfyren i bygda


Har hatt en topp jentekveld med jobben. Selv om julegavehandlinga
gikk til h..... så ble det mye fint til meg selv;)

Før vi dro hjem fikk vi flotte goodiebags av
søte Monica som holdt butikken åpen for
en shoppelysten gjeng.

Legger ved en link til butikken:  http://www.eidskog-lys.no - passer
fint og stikke innom den på veg til
harryhandling i Charlottenberg:)

Nå er det sengetid...


3 kommentarer:

  1. jeg har full forståelse for valget du tok....kjøpe til seg selv :-)
    skulle gjerne ha vært der...masse flott å kjøpe og ikke minst deilig mat :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Åh...du har vært på Eidskog lys :) der er det helt supert og Monica som driver der er jo så flink og servicen er på topp- med Marina og alle de ansatte :)

    Synes du gjorde et godt valg og handlet også til deg selv- den veska er knall fin !

    Takk for koselige ord inne hos meg og ønsker deg en flott uke :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Takker for forståelsen for at jeg lot egoismen råde:) Ja Monica, Monica på Eidskog lys er kjempehyggelig og servicen er helt fantastisk.
    Elsker veska, har lett etter den en stund. Plutselig var den bare der...

    SvarSlett