tirsdag 20. november 2012

Det er viktig med en bra start på dagen

Jeg starter dagen med å sette på kaffe og
smøre matpakke til Mr Altmuligmann før jeg
hopper i dusjen.
Hvis noen synes han er bortskjemt så er det helt greit.
Han lufter hunder og det setter jeg veldig stor 
pris på. Godt og slippe og kle på og av seg et par
ganger før man kommer seg i dusjen.

Jeg nyter morgenstundene på badet.
Godt og dusje, peele og rense, 
mens P3 står for underholdningen.


Før Mr Altmuligmann drar avgårde på jobben,
så får jeg servert et krus kaffe på badet.
Dette er dagens beste kaffekopp.
Hverdagslykke :)
Etter en runde med serum, diverse kremer og
make-up er det frokost did.
Sjelden jeg slurver unna med dagens første måtlid.


Både kropp og hode trenger føde for og holde seg
oppegående og konstentrert til lunsjtid.

Ikke hver dag jeg prioriterer eggkoking,
eller har tid heter det vel...
men det er super godt og metter lenge.


Hvordan kickstarter du dagen din?

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar