søndag 26. januar 2014

Gult,gult, gult og finfint besøk i hagen


Mens jeg venter på at vårsola skal varme
nyter jeg mine gule innslag inne.
Januar er snart over,
tror dette har vært den kjappeste januar ever…
Har hatt en fin helg med venninnebesøk, god mat
og dype samtaler.


Blomster til helga hører med.
3 for 2 tilbud på tulipaner er kjekt.
Da er det nok til å spre de utover hele huset i enkle vaser, 
eller til å lage en stor raus bukett.


Jeg har masse gul emalox -
her er en slitt en.




Tre flotte rådyr kom på besøk i hagen.
Disse hadde riktig godt tid lørdag ettermiddag.
Spiste og koste seg.
Bildene har jeg tatt gjennom stuevinduet.




3 kommentarer:

  1. Deilig med vårstemning inne. Så nydelige rådyr . GO ny uke til deg

    SvarSlett
  2. Så kooselig med rådyr utenfor stuevinduet!
    Masse vakre gule ting du har på bildene dine, likte spesielt godt den gule bollen!
    Ha en fin-fin uke :-)
    Hilsen fra Gol.

    SvarSlett
  3. Er så koselig med rådyr i hagen- de er her om ettermiddagene for tiden også. Elgen har gått omtrent opp trappa- altså mellom uthuset/garasjen og huset, den er litt stor så nær syntes jeg :)

    Venninne besøk med gode samtaler høres kos ut - slikt trengs med jevne mellomrom !

    Ønsker deg en flott uke Mona

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett