søndag 7. oktober 2012

Ny kjøkkenmaskin

Min gamle foodprosessor gikk bokstavelig talt
opp i røyk en dag:(
Måtte derfor investere i en ny maskin til kjøkkenet...
Har lenge ønsket meg en 
fra Kitchen Aid
fordi den har så flott design,
men prisen trekker ned.
Og jeg vil ikke ha maskinen til
"pynt" på benken da den ikke er i bruk, så da er jo ikke
designet så viktig.
Så sto valget mellom en Electrolux assistent,
og en fra Bosch med mye ekstrautstyr.
Etter et par dager i tenkeboksen endte jeg opp med denne fra Bosch.


Har ikke rukket og teste alle deler som fulgte med,
men har ihvertfall bakt både ostehorn og boller.
Så eltekroken er testet ut.
Den fungerte utmerket, godt og slippe og elte deigen...
I foodprosessoren jeg hadde var det bare plass til
små deiger som f.eks til pizza.



Her er det horn på gang.


Fylte hornene med ost, skinke, oregano og en
sprut chili ketchup.
Ble kjempegode.

Blir sikkert mye artigere å bake nå.
Av ekstrautstyr var det med sitruspresse, kjøttkvern,
hurtigmixer og ulike riveskiver tilsvarende det som er på en 
foodprosessor.

Hittil er jeg ihvertfall storfornøyd
med investeringen:)

Klem

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar