tirsdag 28. august 2012

Fineste blomsten..

Skulle ønske den lokale blomsterbutikken
hadde ranunkler til salg året rundt.
Det er den fineste blomsten jeg vet om.
Den ser like flott ut i en enkel vase alene
som i en stor bukett.


Burde egentlig sjekke ut om det er mulig og plante
løker og lage et ranunkelbed i hagen.
Noen som vet noe om dette?


Vakre blomster.


Før og


etter jeg har lekt meg litt i bilderedigeringsprogrammet
flare.
Er fornøyd med resultatet av dette bildet.
Hva synes dere?

Ha en fin tirsdagskveld.

Mona

2 kommentarer:

  1. koselig at du la igjen en kommentar hos meg :-)

    disse blomsten var helt nydelig...jeg elsker rosa blomster :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk selv, som fersk og klumsete blogger setter jeg ekstra stor pris på en tilbakemelding. Er veldig svak for rosa blomster selv både inne og ute:)

      Slett